Menu Zavřít
+420 604 309 903 Kontakt

Jak mohu reklamovat vadné zboží

1. Uplatnění reklamace v autorizovaném servisu

Reklamace v autorizovaném servisu je nejkomfortnějším a nejrychlejším řešením v případě závady Vašeho produktu. Pokud má Váš výrobek autorizovaný servis, doporučujeme rozhodně využít primárně tuto možnost.

2. Uplatnění reklamace U PRODEJCE

Zboží bezpečně zabalte, přiložte Průvodní dopis k reklamaci nebo přiložte průvodní dopis s podrobným popisem závady, kopii kupního dokladu a vaší zpětnou adresou, případně i s číslem vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz.

Zásilku odešlete na adresu:
MAVEX, spol. s r.o.
Jateční 169
76001 Zlín
 

3. Uplatnění reklamace osobně v sídle společnosti

Zboží připravte a doneste na sídlo prodejce v provozní době.